Passo, Yenilenen Platformu ve E-Ticaret Hizmetiyle Kullanıcı Deneyimini Geliştiriyor

Passo, Yenilenen Platformu ve E-Ticaret Hizmetiyle Kullanıcı Deneyimini Geliştiriyor

Aktif Bank iştiraki olan Passo, platformunu yenileyerek kültür, sanat, spor ve eğlence alanındaki hizmetlerini tek bir dijital çatı altında birleştirdi. Yeni Passo ile kullanıcılar, etkinlik biletlerini almakla kalmayacak, aynı zamanda bilet deneyimlerini tamamlayacak ürün ve hizmetlere de platform üzerinden kolayca erişebilecekler.

Passo Genel Müdürü Atıl Aykar, platformun 11 yıl önce futbol temelli bir başlangıç yaptıktan sonra, zamanla kültür-sanat ve eğlence alanlarında da büyüdüğünü belirtiyor. Aykar, "Kullanıcılarımızın deneyimlerini pürüzsüz hâle getirecek ve uygulamadaki yoğun trafiği daha iyi destekleyecek yeni dikeylerin Passo'ya eklenmesi için doğru zaman geldiğini gördük" diyerek, Passo Dükkan e-ticaret modülünün bu yenilikler arasında öne çıktığını vurguladı.

“Etkinlik Deneyimini Tamamlayan Ürünler Sunuyoruz”

Aykar, yeni platformla ilgili şunları söyledi:

"Artık kullanıcılar sadece bilet almakla kalmıyor; Passo Dükkan üzerinden etkinlik deneyimlerini tamamlayacak ürünleri de satın alabiliyorlar. Örneğin, bir maç bileti alırken takım formasını ya da bir konser bileti alırken yemek indirimi gibi hizmetleri sepete ekleyebiliyorlar. Ayrıca, sektörde bir ilk olan ‘Keyfe Keder Bilet İade Güvencesi’ ile etkinlik başlamadan 24 saat önce gerekçe göstermeden biletlerini iptal etme imkânı sunuyoruz. Yakında hayata geçireceğimiz NFT bilet uygulaması ile, biletler etkinliğe ait hatıra NFT'lerine dönüşecek."

Müşteri İhtiyaçlarına Göre Geliştirilen Yenilikler

Aktif Bank Müşteri Deneyimi ve İletişim Grup Başkanı Gamze Numanoğlu, yenilenen Passo’nun marka dönüşüm sürecinin müşteri içgörülerine dayandığını belirtti. Numanoğlu, şu açıklamalarda bulundu:

"Yaklaşık iki yıl süren çalışmalarımızda, insanların etkinliklere gitme motivasyonlarının ‘günlük rutinlerinden çıkarak iyi hissetmek’ olduğunu gözlemledik. Bu içgörü, Passo’nun stratejisini şekillendirdi. Etkinlik öncesi, etkinlik anı ve sonrası deneyimlerini değerlendirerek kullanıcıların hissettiklerini ve karşılaştıkları zorlukları anlamaya çalıştık. Bu doğrultuda, Passo Dükkan'ı 10 binden fazla ürünle bütünleşik bir yapı olarak konumlandırdık ve kullanıcı taleplerine göre yemek-içme kampanyaları ve bilet iptal güvencesi gibi özellikler geliştirdik."

“Passo ile Hayat Rutinden Çıktı”

Yenilenen Passo, kültür, sanat, spor ve eğlenceyi tek bir dijital platformda birleştiriyor. Marka, yeni iletişim kampanyasında Passo ile hayat rutinden çıktı” söylemiyle kullanıcılarını günlük rutinlerinden çıkarıp, etkinlik deneyimlerine yönlendirmeyi amaçlıyor.

Önceki Haber Spotify, AI Destekli Sesli Kitap Özetleri Özelliğini Duyurdu
Sonraki Haber TikTok’tan Gençlere “Daha Az Kaydır, Daha İyi Hisset” Çağrısı
Benzer Haberler
Rastgele