TÜRK KAHVESİ VE ESPRESSO AYNI MAKİNEDE BULUŞTU: HATIR PERFETTO’NUN REKLAM YÜZÜ FATİH TERİM OLDU

TÜRK KAHVESİ VE ESPRESSO AYNI MAKİNEDE BULUŞTU: HATIR PERFETTO’NUN REKLAM YÜZÜ FATİH TERİM OLDU

Ev yaşamına inovatif dokunuşlar kazandıran Karaca, dünyada bir ilk olan Hatır Perfetto ile Türk kahvesi ve İtalyan espresso kültürünü aynı makinede buluşturuyor. Markanın bu iddialı ürününün reklam yüzü ise hem Türkiye’de hem de Avrupa’da güçlü bir etkiye sahip olan ünlü teknik direktör Fatih Terim oldu.

Sofra, mutfak ve küçük ev aletleri alanındaki geniş ürün gamıyla tanınan Karaca, Hatır Perfetto’nun kültürleri buluşturan yapısını etkileyici bir reklam filmiyle tüketicilere sundu. Filmde Terim hem Türk hem de İtalyan kimliğini temsil eden iki farklı versiyonuyla izleyicinin karşısına çıkıyor. Bu kurguyla, Türk kahvesinin köklü geleneği ile espresso kültürünün modern dinamizmi, Terim’in güçlü karakteri ve mizahi diliyle yaratıcı bir rekabete dönüşüyor.

Reklamda, Terim’in İtalyan esintili modern espresso yorumları ile Türk kahvesinin 40 yıllık hatırını sahiplenen geleneksel söylemleri karşı karşıya gelirken, iki kahve kültürü arasındaki tatlı çekişme izleyiciye keyifli bir dille aktarılıyor. Efsanevi teknik direktörün karizmatik duruşu, liderlik vurgusu ve iki kültür arasındaki köprüyü kuran enerjisi, reklamın etkisini daha da artırıyor.

Filmin finalinde Terim’in söylediği “Ne tarafa geçsem kazanmak istiyorum” cümlesi, Hatır Perfetto’nun iki farklı kahve dünyasını tek bir makinede buluşturma vizyonunu kusursuz şekilde özetliyor. Karaca’nın yenilikçi yaklaşımıyla ortaya çıkan Hatır Perfetto, hem geleneksel Türk kahvesi tutkunlarına hem de espresso severlere aynı makinede üstün bir deneyim sağlıyor.

Önceki Haber Türk Kahvesi ve Espresso Artık Tek Makinede: Arçelik’ten Dünyada Bir İlk – Telvesso
Sonraki Haber Sadece 19 Adet Üretilecek Özel iPhone 17 Tanıtıldı: Fiyatı 500 Bin TL’yi Aşıyor
Benzer Haberler
Rastgele