TurkNet, Yeni Logosu ile Marka Kimliğini Yeniledi

TurkNet, Yeni Logosu ile Marka Kimliğini Yeniledi

Türkiye’nin önde gelen internet sağlayıcılarından TurkNet, logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi. Şirket, sosyal medya hesaplarından yaptığı sürpriz paylaşım ile yeni logosunu tanıttı.

“Yeni Logo, Yeni Kimlik, Yeni Dünya”

Uzun yıllardır kullanılan ikonik logonun yerine daha modern bir tasarıma geçen TurkNet, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Yeni logo, yeni kimlik, yeni dünya… Kalite bildiğiniz gibi.”

Minimalist ve Modern Tasarım

Yeni logoda son dönemin trendi olan sade ve minimalist tasarım anlayışı ön plana çıkıyor. Önceki logoya kıyasla daha yalın bir görünüme sahip olan tasarımda, şirketin marka rengi olarak mor tercih edildi.

TurkNet, yenilenen marka kimliği ile dijital dünyadaki konumunu güçlendirmeyi ve kullanıcılarına modern, dinamik bir imaj sunmayı hedefliyor.

Önceki Haber TECNO, IFA 2025’te Dünyanın En İnce 3D Kavisli Telefonu ve En Hafif 14” AI Dizüstü Bilgisayarını Tanıttı
Sonraki Haber Nike’tan İstanbul’a Özel Konsept Mağaza: Nike Haliç
Benzer Haberler
Rastgele